Bilder från Februari

Har inte uppdaterat på länge men här kommer bilder på småtrollen. Här är Brimer och Bella som har mys i soffan med Mamma Timea.



Här flyttar Mira hemifrån. Hon bor nu i Ersmark med sin nya familj.


Nu ska vi ut på äventyr. Vi ska ut och springa i snön från vänster Bailey, Bella, Zimon, Bodil och Brimer



Visst har det varit någonting här???  Kan du kolla ....



Mamma vad ser du?


Bodil och Brimer har inte ruiktigt koll på öronen eller hör de något spännande.





Zimon och Brimer har upptäckt någonting jag undrar vad det kan vara.


Bodil har också sett det


Jag undrar vad mina syskon gör?




Oj vad mycket bus det blir när vi får vara tillsammans.


Här har Bodil fått tag på Timeas koppel och det ville hon inte släppa.




Brimer och Zimon gottar sig i vårsolen.



Det ser skönt ut i vagnen får jag komma ner till dig undrar Brimer.



Japp det här känns helt okej.



Hallå där det här är min vagn, det var jag som skulle sova ute idag.



Men vi kan väl rymmas båda två. Jag tar inte så stor plats kolla själv.


Det är okej mamma, vi får plats båda två. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0